Ook de Urbis-medewerkers werken van thuis uit. In deze onzekere periode zijn er toch enkele "durvers" die voor de digitale aankoop van een huis/appartement gaan. Echter blijft onze rentmeester het heerlijk druk hebben om alle financiële, technische en administratieve voor onze investeerders netjes verder op te volgen.
Vindt u het in deze tijden ook eerder moeilijk om uw verhuurzorgen op te volgen?
bel 09 235 47 00 of mail rentmeester@urbis.be
Beste,
Bij deze bezorgen wij u een update over onze huidige werking in tijden van het Corona virus.
Momenteel werken wij achter gesloten deuren en dit om de veiligheid van onze eigenaars, huurders en medewerkers te garanderen. Wij blijven uiteraard bereikbaar via telefoon 09/235 47 00 en via mail rentmeester@urbis.be of support@urbis.be
Administratief, financieel en technisch blijven wij alles voor u opvolgen al loopt dit momenteel iets langzamer gezien ook onderaannemers maatregelen dienen te treffen.
Ook de verhuur blijven wij verder opvolgen. Bij interesse in een bepaald pand volstaat het ons te contacteren en dan organiseren wij een virtueel bezoek.
Wij wensen iedereen verder een goede gezondheid en zorg voor elkaar.
Met vriendelijke groeten,
Het Urbis Team
Heeft u vragen :
➡️ De woninghuurovereenkomst neemt op vandaag een einde: is de verhuurder verplicht om een verlenging toe te staan❓
➡️ Mag de handelshuurder, die zich geconfronteerd ziet met een tijdelijke sluiting, de betaling van de huurprijs opschorten❓
➡️ Kan de bemiddelingsopdracht ten gevolge van corona opgeschort worden❓
➡️ Mag de huurder de betaling van de huurprijs eenzijdig opschorten als gevolg van de coronacrisis❓
➡️ Kan men de studentenhuurovereenkomst beëindigen omdat de lessen voorlopig worden opgeschort❓
Contacteer Isabelle Hylebos via rentmeester@urbis.be